كلينيك اطفال بيمارستان، در شيفت های عصر، از مرداد ماه 97 فعاليت خود را آغاز نموده است. اين كلينيک در روزهای زوجش آماده خدمت رساني به مراجعين محترم مي باشد.
توسعه فضاهای آموزشی در منطقه ۱۸؛ امضای تفاهمنامه احداث مجتمع آموزشی «بانو نسرین غیاثی»
در راستای توسعه زیرساختهای آموزشی
