گروه آموزشی وارتقا سلامت بیمارستان خیریه غیاثی
از تاریخ 4 تا 10 بهمن ماه با پویش هیچ کس تنها نیست ، با هم علیه سرطان از پیشگیری تادرمان وتسکین در خدمت مراجعین وبیماران محترم می باشد سوالات خود مراقبتی خود را درباره سرطان از کارشناسان ما بپرسید.
به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد
با یاری خداوند و در
گروه آموزشی وارتقا سلامت بیمارستان خیریه غیاثی
از تاریخ 4 تا 10 بهمن ماه با پویش هیچ کس تنها نیست ، با هم علیه سرطان از پیشگیری تادرمان وتسکین در خدمت مراجعین وبیماران محترم می باشد سوالات خود مراقبتی خود را درباره سرطان از کارشناسان ما بپرسید.
برای ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.