مراسم بزرگداشت مقام مادر در بيمارستان خيريه غياثي

به مناسبت ميلاد باسعادت حضرت فاطمه (س ) و روز مادر ، مراسم بزرگداشت مقام مادر در بيمارستان غياثي برگزار شد . رياست بيمارستان و جمعي از مديران و كاركنان اين بيمارستان با حضور بر مزار بانوي خير و انسان دوست، بانو نسرين غياثي(همسر مهندس ابوالفضل غياثي ) با ذكر گوشه اي از خدمات اين […]
