هفته ملي جمعيت

به گزارش روابط عمومي بيمارستان خيريه غياثي ، به مناسبت هفته ملي جمعيت
گروه آموزش اين مركز ، برنامه هايي در قالب كلاسهاي آموزشي براي سلامت مادر و كودك و نيز تاب آوري خانواده و مشاركت آن در راستاي آگاهي بخشي و اميد ، ازدواج و تشكيل خانواده پايدار و قوي تدارك ديده است . در همين راستا به دو نفر از كاركنان بيمارستان كه در سال 1405 طعم شيرين مادر شدن را چشيده اند هدايايي اهدا شد.

برای ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.

بخش ها